This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Read more
Veel gestelde vragen
BESTELLEN
1. Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Nadat je een artikel hebt uitgezocht, kies je de gewenste maat, kleur en aantal. Vervolgens leg je het artikel in je winkelmandje. Als je klaar bent met het vullen van je winkelmandje, klik je op de winkelmand rechtsboven in je scherm. Je ziet een overzicht van je bestelling waarin je desgewenst nog dingen kunt wijzigen. Je hebt niet perse een account nodig om te bestellen, maar het maakt het bestellen voor je wel veel gemakkelijker. Ook levert het je meerdere voordelen zoals de automatische opbouw van 5% shoptegoed op je volgende order.
2. Bestelling wijzigen of annuleren?
Omdat de verwerking van onze bestellingen gedeeltelijk zijn geautomatiseerd om zo snel mogelijk te kunnen bezorgen, is het niet mogelijk je bestelling te wijzigen of te annuleren nadat deze betaald is. Dus wacht in dat geval even de bezorging van je bestelling af en retourneer het artikel/en vervolgens. Het retourformulier en de retour voorwaarden bevinden zich bij de zending.
3. Ik heb een kortingscode van Sorbetkidscouture.nl
Deze kortingcode kan je invullen in je winkelmandje. Rechts in het winkelmandje kun je de kortingscode invoeren. Daar zie je ook staan dat je je opgespaarde ‘shoptegoed voucher’ kunt invoeren. Dit kan alleen maar als je in je account bent ingelogd, want daaronder bouw je op basis van je bestelling 5% shoptegoed op.
4. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?
Na betaling kom je op onze ‘betaling goedgekeurd’ pagina. Ook ontvang je altijd per mail een bevestiging/factuur van je bestelling. Controleer ook altijd even je spam box.
5. Wat zijn de betaalmethodes?
Vanuit Nederland en België kun je betalen met iDeal, Bankcontact/Mister Cash, Mastercard en VISA. Vanuit Duitsland kun je betalen met iDeal, Bancontact/Mister Cash, Sofort Überweisung, Mastercard en VISA. Vanuit de overige landen kun je betalen met Mastercard, VISA en Sofort Überweisung (AT, CH en UK)
6. Wat kan ik met ‘een account’ op jullie website?
Als je ingelogd bent kun je: - Makkelijk afrekenen omdat je gegevens bewaard zijn – De status van je bestellingen bekijken – Eerdere bestellingen bekijken – Een verlanglijstje opslaan – Je gegevens veranderen – Meerdere bezorgadressen opslaan – Een verlanglijstje maken en meedoen aan ons Shoptegoed Plan!
7. Hoe log ik in met mijn account of hoe maak ik een account aan?
Om in te loggen in je account of een account aan te maken kun je klikken op ‘inloggen’ of ‘account aanmaken’ helemaal bovenin onze website rechts. Hieronder kun je dan je e-mailadres en je wachtwoord invullen.
Mocht je nog niet ingelogd zijn of nog geen account hebben, tijdens het bestelproces, als je naar de kassa gaat, kun je ook nog inloggen.
8. Ik ben mijn wachtwoord vergeten?
Als je je wachtwoord bent vergeten kun je dit opvragen door bij het inloggen op de link ‘wachtwoord vergeten’ te klikken. Dan vul je vervolgens je e-mail adres in en je ontvangt een link in je e-mail box waarmee je je wachtwoord kunt wijzigen.
9. Kan ik ook zonder een account een bestelling plaatsen?
Dit is natuurlijk ook altijd mogelijk. En je kunt ten allen tijde later nog een account aanmaken, de gegevens van voorafgaande orders kunnen dan alleen niet aan je account gekoppeld worden achteraf.
VERZENDEN/BEZORGEN
10. Wat gebeurt er met mijn pakketje als ik niet thuis ben bij aflevering?
De eerste keer dat je niet thuis bent zal Post.nl het pakket bij je buren afleveren en een ‘niet thuis’ berichtje met daarop aangegeven bij welke buren het is afgeleverd in je bus doen. Als je hebt aangegeven dat het pakketje niet bij de buren mag worden afgeleverd zal Post.nl het de volgende dag nogmaals bij je aanbieden. Wanneer het pakket beide keren niet kan worden afgeleverd, brengt Post.nl jouw bestelling naar het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt. Ook daarvan krijg je bericht in je brievenbus. Het pakketje blijft daar drie weken liggen voordat het retour gaat naar ons magazijn.
Het kan ook zijn dat je tijdens het bestelproces gekozen hebt voor ‘Pakjegemak’ service van Post.nl. Dan krijg je bericht van Post.nl zodra het pakketje bij het door jou gekozen afhaalpunt binnen is.
11. Wat zijn de verzendkosten voor Nederland?
Verzenden binnen NL is gratis bij besteding vanaf EUR 75,-. Daaronder bedraagt de bijdrage die wij vragen in de verzendkosten EUR 4,95. Alle informatie hierover kun je ook vinden onder kopje VERZENDEN onder aan onze homepage pagina. Hier zijn ook de verzendtarieven naar alle andere Europese landen waar wij naar toe verzenden via agenten van Post.nl. In dat geval berekent de kassa, nadat je je adres hebt ingegeven tijdens orderproces, automatisch het van toepassing zijnde verzendtarief voor het betreffende land.
12. Is jullie website vertaald in meerdere talen?
Onze webshop is volledig in het Engels te doorlopen. Klik hiervoor rechts bovenin op onze homepage EN aan.
13. Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van mijn bestelling?
De kosten voor het retourneren zijn voor jou.
14. Krijg ik een bevestiging van mijn retour?
Op het moment dat wij je retour ontvangen en verwerkt hebben, ontvang je hiervan een bevestiging op je e-mail adres. Het verwerken een retour duurt gemiddeld 7 werkdagen inclusief het terugstorten van het bedrag op je rekening en maximaal 14 dagen.
15. Kan ik een SALE artikel retourneren?
Ja dat kan mits in nieuwstaat en met orginele kaartjes en binnen retourtermijn. Stuur bij vragen of twijfel even mailtje naar info@sorbetkidscouture.nl
Voor overige vragen kan je een mail sturen naar info@sorbetkidscouture.nl